بجنگ تا قلم خون دارد

سیاست ما همان دیانت ماست

بجنگ تا قلم خون دارد

سیاست ما همان دیانت ماست

خوراک راحت و سریع الکپی شبکه های گفتمان مجازی

پیوندهای روزانه



Click image to see actual size
برای دیدن پوسترها در سایز واقعی روی آن کلیک نمایید
دکتر فریدون عباسی

وی دانشمند هسته ای، رییس سابق سازمان انرژی اتمی و استاد فیزیک هسته ای است که سالهای جنگ را در جبهه گذراند و در سال 89 نیز هم زمان با ترور شهید شهریاری مورد حمله عوامل موساد قرار گرفت اما با سرعت توانست خود را از ماشین بیرون پرت کند و در نهایت به خاطر اصابت ترکش به بدنش جانباز شد. 
عباسی از متخصصین لیزری وزارت دفاع و از معدود متخصصان جداسازی ایزوتوپ است و مسئولیت آموزش و تحقیقات هسته‌ای وزارت دفاع را سالها بر عهده داشت. 
وی نیز که به خاطر علم هسته ای اش بعد از ترور در سال 89 بدن سالمی ندارد، طی یک سال و نیم گذشته بارها و بارها به انتقاد از عملکرد منفعلانه و غیر قابل دفاع دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی پرداخته است: 
« ما دنبال این هستیم که ویزا و پاسپورت به ما بدهند، یا دنبال این هستیم که عقاید و انقلابمان و گفتمان انقلاب را به دنیا معرفی کنیم؛ دنبال چه هستیم؟ با تنش زدایی میتوانیم به نتیجه برسیم یا باید کلاً تهدیدات را از جمهوری اسلامی رد کنیم. با کدام زیربنای فکری میخواهیم برویم و با دنیا تعامل کنیم؟ دارای تفکر درونگرا هستیم یا برونگرا؟ 
منظورم این است که به درون و ظرفیتها داخلی توجه میکنیم و میخواهیم آنها را شکوفا و آزاد کنیم یا میخواهیم برویم و همه چیز را به بیرون وابسته کنیم و بگوییم فقط خارجیها میتوانند مشکل ما را حل کنند. آن دوستانی که الآن مشاور، معاون، وزیر، رئیس هستند و هر سمتی دارند، حتماً باید این مبانی فکریشان در جامعه عرضه شود که مردم بدانند که میخواهند کدام طرفی بروند، میخواهند بروند همه مسائلشان را با خارجیها حل کنند؟»
  • امین باقریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی