بجنگ تا قلم خون دارد

سیاست ما همان دیانت ماست

بجنگ تا قلم خون دارد

سیاست ما همان دیانت ماست

خوراک راحت و سریع الکپی شبکه های گفتمان مجازی

پیوندهای روزانه



Click image to see actual size
برای دیدن پوسترها در سایز واقعی روی آن کلیک نمایید
مهندس بهرام بیرانوند

وی نماینده مردم بروجرد و جانباز سالهای دفاع مقدس است که در جبهه های جنگ علیه باطل از ناحیه یک پا مجروح شد.
بیرانوند بعد از جنگ نیز هیچ گاه از مبارزه و تحصیل دست نکشید و با قبول شدن در دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیلات خود را تا مقطع مهندسی ادامه داد و همان زمان از دانشجویان فعال و انقلابی این دانشگاه محسوب می شد که همواره با جریان های سکولار و ضد انقلاب مبارزه می کرد. 
وی که در مجلس نهم با رای مردم بروجرد به عنوان نماینده این شهر راهی مجلس شد، تا کنون بارها از عملکرد دولت در عرصه دیپلماسی انتقاد کرده است که از جمله آن نطق اخیر وی در مجلس است: 
«رهبری که دست دولت را باز گذاشت، جناح متحد همراهی کرد، صدا و سیما همکاری کرد، پس چه شده؟! تهدیدات که افزایش یافته است، تحریم ها که رفع نشده است، عامل نگرانی غرب هم که اکسید شد و دیدیم که باز غرب بی وفا از آب در آمد و حتی برای منادی سیاست خارجی توسعه گرا و ایده تعامل سازنده. 
در این وضعیت، به جای اعتراف به شکست تفکر سیاست خارجی سیاست توسعه گرا، بحث انحرافی رفراندوم مطرح می شود. می خواهند روغن ریخته مذاکرات را نذر مردم کنند. نظر سنجی ها می گوید؛ ملت به آمریکا اعتماد ندارد، مردم انرژی هسته ای را حق خود می دانند. مردم گفته اند نباید عقب نشینی کنیم. 72 در صد مردم گفته اند: بهبود وضعیت اقتصاد ربطی به نتایج مذاکرات ندارد. 
به جای آن که بخواهند سقوط آزاد در مذاکرات را به دلیل زیاده خواهی غرب و اشتباه محاسباتی خود را به نام رفراندوم به مردم بفروشند، بهتر است اعتراف کنند سیاست خارجه توسعه گرا رفوزه شده است. پایه های تحلیلی این سیاست نسبت به رفتار غرب در تعاملات بین المللی بر پایه سراب کلمات و تحلیل ها بود، که آن هم فرو ریخت. وقت آن است که بپذیریم بازی برد-برد قافله سالار کاروان، با راهزنان بین المللی تمسخرآمیز است.» 
  • امین باقریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی